Strona główna » Ocena zajęć
Liczba studentów, którzy wypełnili ankietę: 53

Repetytoria

Matematyka dyskretna (M)

repetytorium Artur Jeż

Repetytoria

Czy te zajęcia pomogły Ci w opanowaniu materiału?

zdecydowanie tak
5
9%
raczej tak
5
9%
trudno powiedzieć
19
35%
raczej nie
0
0%
zdecydowanie nie
1
1%
Brak odpowiedzi
23
43%

Czy były prowadzone w interesujący sposób?

zdecydowanie tak
4
7%
raczej tak
6
11%
trudno powiedzieć
18
33%
raczej nie
1
1%
zdecydowanie nie
0
0%
Brak odpowiedzi
24
45%

Czy często chodziłeś na zajęcia?

Regularnie (do 4 nieobecności)
2
3%
Nieregularnie (5-9 nieobecności)
4
7%
Rzadko (10-14 nieobecności)
8
15%
Wcale
26
49%
Brak odpowiedzi
13
24%

Co Ci się w tym repetytorium szczególnie podobało?

Liczba odpowiedzi: 7
Kliknij, aby zobaczyć wszystkie
  • Prowadzący powtarzał trudne momenty rozumowań
  • Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.
  • Prowadzone ciekawie, w przystępny sposób wyjaśniane wszelkie wątpliwości. Prowadzący odpowiadał na wszelkie pytania słuchaczy.
  • Za rzadko byłem, żeby stwierdzić.
  • Pan Jeż świetnie tłumaczy i mówi bardzo dokładnie - z rep. wynosiłem znacznie więcej niż z wykładów.
  • Bardzo dobre repetytorium - dla pana Jeża nie było głupich pytań. Na większość z nich odpowiedź dostawało się od ręki. Przerabiane były też zadania z dawnych egzaminów. Dużo się tam nauczyłem.
  • -

Co Ci się w tym repetytorium szczególnie nie podobało?

Liczba odpowiedzi: 8
Kliknij, aby zobaczyć wszystkie
  • 8:00 w srode ? Serio ?
  • Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.
  • Pora o 8.00 rano nie skłaniała do przychodzenia na zajęcia.
  • pora - 8 rano to zdecydowanie za wcześnie jak na repetę z MD
  • Za rzadko byłem, żeby stwierdzić.
  • Pora na 8 rano i w dodatku w środę, kiedy ja (i nie tylko) miałem jednego dnia ćwiczenia z Analizy Num. M oraz MD M - nie sprzyjała częstszym obecnością. Wybierając miedzy nauką dyskretnej o 8 rano, a spaniem do 12 i pojechaniem na 14 na zajęcia - wiadomo co wybierałem.
  • Wczesna pora zajęć skutecznie demotywowała.
  • -

Co mogłoby je poprawić?

Liczba odpowiedzi: 5
Kliknij, aby zobaczyć wszystkie
  • może bardziej porcjować rozumowanie
  • Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.
  • Za rzadko byłem, żeby stwierdzić.
  • Przede wszystkim - należy zrobić tak,by repetytoria były w jakiś normalnych porach i nie w dni kiedy ludzie mają ćwiczenia z dwóch obowiązków jednego dnia!
  • -

Na co powinien być położony większy nacisk?

Liczba odpowiedzi: 5
Kliknij, aby zobaczyć wszystkie
  • na interakcję ze studentami, tj. zmuszanie ich do odpowiadania na pytania i myślenia
  • Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.
  • Za rzadko byłem, żeby stwierdzić.
  • Bez zastrzeżeń. Prowadzący dokładnie wiedział co ma robić - w razie czego można było mu coś zasugerować.
  • -
Szczegółowe wyniki