System oceny zajęć Matematyka dyskretna (L) Ćwiczenia

2 oddano 17 głosów.

1 Czy prowadzący był pomocny w opanowaniu materiału i nabyciu wiedzy?

 


Zdecydowanie tak
8
47.1%
 

 


Raczej tak
5
29.4%
 

 


Średnio
3
17.6%
 

 


Raczej nie
0
0.0%
 

 


Zdecydowanie nie
0
0.0%
 

 


Brak odpowiedzi
1
5.9%
 

2 Co Ci się w tych zajęciach szczególnie podobało?

Spokojna atmosfera, prowadzący dużo tłumaczył, był pomocny w rozwiązywaniu zadań a zwłaszcza w ich zrozumieniu. 

otwartość prowadzącego na propozycje :>> 

Luźna atmosfera, dobre przygotowanie prowadzącego, znajomość zadań i kilku wariantów rozwiązań. 

3 Co Ci się w tych zajęciach szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić?

Forma zaliczania ćwiczeń - nie motywuje do regularnej nauki. 

nie traktowanie studentów jak dorosłych ludzi i przymusowe branie do tablicy 

Wszyscy chyba zauważyli, że istniała ogromna luka informacyjna pomiędzy prowadzącym ćwiczenia, a wykładowcą.
Poza tym pozornie korzystna "luźna atmosfera" podczas ćwiczeń rozleniwiała co niektórych i w rezultacie coraz mniej osób przychodziło na kolejne ćwiczenia.
Nie było nawet śladu systemu motywacyjnego, a jest to jeden z przedmiotów, którego materiału nie można opanować w tydzień przed egzaminem, systematyczność ma ogromne znaczenie.
Doradzałbym zatem, aby prowadzący był bardziej rygorystyczny
i nie okazywał słabości, co niejednokrotnie widzieliśmy... 

Demotywujący system oceniania.