System oceny zajęć Matematyka dyskretna (M) Repetytoria

Oddano 35 głosów.

data sporządzenia raportu: 01.03.2010

1 Pytania ogólne.

1 Czy te zajęcia pomogły Ci w opanowaniu materiału?

 


Zdecydowanie tak
11
31.4%
 

 


Raczej tak
5
14.3%
 

 


Średnio
3
8.6%
 

 


Raczej nie
2
5.7%
 

 


Zdecydowanie nie
4
11.4%
 

 


Brak odpowiedzi
10
28.6%
 

2 Czy były prowadzone w interesujący sposób?

 


Zdecydowanie nieinteresujący
3
8.6%
 

 


Raczej nieinteresujący
1
2.9%
 

 


Średnio interesujący
5
14.3%
 

 


Raczej interesujący
9
25.7%
 

 


Bardzo interesujący
6
17.1%
 

 


Brak odpowiedzi
11
31.4%
 

3 Czy często chodziłeś na zajęcia?

 


Regularnie (do 4 nieobecności)
7
20.0%
 

 


Nieregularnie (5-9 nieobecności)
8
22.9%
 

 


Rzadko (10-14 nieobecności)
10
28.6%
 

 


Wcale
6
17.1%
 

 


Brak odpowiedzi
4
11.4%
 

4 Co Ci się w tym repetytorium szczególnie podobało?

Sposób prowadzenia. Robione były zadania dyktowane przez studentów. 

Rozwiązania zadań z list oraz poprzednich egzaminów, wiedza i umiejętności prowadzącego. 

Omawianie zadań egzaminacyjnych z zeszłych lat. 

Rozwiązywanie zadań z egzaminu. 

Przedstawienie metod rozwiązywania niektórych zadań 

Bardzo przyjazna atmosfera na repetytorium, dzięki czemu nie obawiałem się zadawać pytania. Podobało mi się podejście prowadzącego: nie było dla niego głupich pytań, potrafił wytłumaczyć problem na kilka sposobów aż studenci zrozumieli. Podobało mi się też, że przy rozwiązywaniu zadań przedstawiał całe rozumowanie, a nie tylko gotowe rozwiązanie. 

Repetytorium spokojnie mogło zastąpić wykład. O wiele ciekawiej prowadzony. 

-pytania do studentów, które zadania chcieliby zobaczyć, który materiał przerobić,...
-prowadzący ma ogromną wiedzę, każde zadania potrafił wytłumaczyć
-zajęcia były przydatne do ćwiczeń, warto chodzić 

przystępne tłumaczenie, rozwiązywanie zadań na prośbę studentów. 

5 Co Ci się w tym repetytorium szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić? Na co powinien być położony większy nacisk?

Repetytorium mogłoby mieć jakiś ramowy program. 

Wersja Lic i Mgr jednocześnie to zły pomysł.
Przelatywanie przez treści dwóch list zadań w godzinę kompletnie nic nie pomogło i nie wniosło do ich rozwiązywania.
Polecam prowadzącemu zobaczyć jak wyglądało repetytorium z Analizy Numerycznej M. 

Repetytorium było średnio interesujące. 

Czasami repetytorium stawało w miejscu - rzecz jasna przez brak pytań studentów, ale byłoby fajnie gdyby był jakiś szkic/plan zajęć, żeby nie tracić czasu w przypadku zastoju :) 

zamiast ciągle rozwiązywać zadania z listy, można przeznaczyć 30 min na powtórkę teorii.