System oceny zajęć Matematyka dyskretna Repetytoria

To są wyniki oceny Matematyka dyskretna Repetytoria
Artur Jeż
Oddano 64 głosy.
data sporządzenia raportu: 27.02.2008
1 Pytania ogólne.
1 Czy te zajęcia pomogły Ci w opanowaniu materiału?
 
Zdecydowanie tak
6
9.4%
 
 
Raczej tak
11
17.2%
 
 
Średnio
12
18.8%
 
 
Raczej nie
3
4.7%
 
 
Zdecydowanie nie
4
6.2%
 
 
Brak odpowiedzi
28
43.8%
 
2 Czy były prowadzone w interesujący sposób?
 
Zdecydowanie nieinteresujący
0
0.0%
 
 
Raczej nieinteresujący
4
6.2%
 
 
Średnio interesujący
10
15.6%
 
 
Raczej interesujący
19
29.7%
 
 
Bardzo interesujący
3
4.7%
 
 
Brak odpowiedzi
28
43.8%
 
3 Czy często chodziłeś na zajęcia?
 
Regularnie (do 4 nieobecności)
4
6.2%
 
 
Nieregularnie (5-9 nieobecności)
15
23.4%
 
 
Rzadko (10-14 nieobecności)
19
29.7%
 
 
Wcale
20
31.2%
 
 
Brak odpowiedzi
6
9.4%
 
4 Co Ci się w tym repetytorium szczególnie podobało?
Luźny sposób prowadzenia, zajęcia skierowane na potrzeby obecnych na sali. 
praktyczność - poświęcenie uwagi na bieżące problemy słuchaczy (z zakresu matematyki dyskretnej oczywiście) 
Prowadzący jest zaangażowany w prowadzenie przedmiotu i dobrze zna swoją dziedzinę. 
Prowadzący faktycznie pomagał w opanowaniu materiału. 
Prowadzący potrafił odpowiedzieć na _KAŻDE_ pytanie. 
Podobało mi się, że prowadzący wykład rozwiązywał zadania z list i to te, których rozwiązania chcieli zobaczyć studenci. 
Było ciekawie prowadzone. Można było zobaczyć poprawne rozwiązania trudniejszych zadań. 
Nie wiem, nie byłem ani razu 
Bardzo fajne repetytorium, które poleciłbym każdemu ale... ( patrz uwagi ) 
Umiejętności i wiedza prowadzącego - duży plus. Omawianie trudniejszych zadań z ćwiczeń to dobry pomysł.  
Zajęcia są bardzo dobrze prowadzone. Prowadzący potrafi odpowiedzieć w zasadzie na każde pytanie z sali i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. 
Rozwiązywanie zadań z list, które sprawiały większe kłopoty.
Miła atmosfera i dobry kotakt z słuchaczami. 
niestety nie uczęszczałem na repetytorium, piąŧek godzina 8 rano to nie odpowiednia godzina 
Rozwiązywanie zadań z list ćwiczeniowych. 
Niestety miałem w czasie repetytorium inne zajęcia. 
5 Co Ci się w tym repetytorium szczególnie nie podobało? Co mogłoby je poprawić? Na co powinien być położony większy nacisk?
Odbywały się o 8:15 rano 
Fakt że prowadzący miał obowiązek przekazywania treści z rachunku prawdopodobieństwa co moim zdaniem nie mogło zakończyć się sukcesem przy nieobowiązkowych listach zadań z rachunku i godzinie 8.00 w piątek. 
więcej rachunku prawdopodobieństwa 
powinno się je przesunąć na 6.30 ... 
Przede wszystkim godzina. Bylem na kilku repetach, a gdyby byly o ludzkiej godzinie, pewnie nie opuscilbym wiecej niz jednej.

Poza tym widac, ze prowadzącemu brakuje trochę doświadczenia w prowadzeniu zajęć i jakiejś pewnosci siebie - ale to (jestem pewien) przyjdzie z czasem. 
godzina 8:00 
W piątek o 8 rano nie da się nie zasnąć na repetytorium, mam nadzieję, że w przyszłosci zajęcia z przedmiotów obowiązkowych będą prowadzone w bardziej przystępnych porach...  
Ósma rano :( 
Po pierwsze, nie podobała mi się nieludzka pora, w jakiej ten wykład był prowadzony. Poza tym, Pan Jeż mówi bardzo cicho i dla mnie mało wyraźnie. 
Godzina zajęć była nieodpowiednia. Katastrofa ;-)  
Nie wiem, nie byłem ani razu 
ODBYWAŁO SIĘ o 8:00 !!!!!!! LITOŚCI !!!! Bardzo mi przykro, że nie mogłem chodzić na te zajęcia. Jeżeli zdecydowana większosć przedmiotów w II zaczyna sie od 10-12 to niech nie będzie takich wyjątków bo naprawde trudno sie przestawić. 
Zmienić porę!!! 
Piątek 8 rano? Dzięki temu prawie NIKT nie umie prawdopodobieństwa. 
Godzina zajęć - nigdy nie udało mi się wstać... 
8:00 to nie jest dobra pora. rachunek prawdopodobieństwa na repetytorium to t kiepski pomysl - nie wiem czy ktos wogole robil cos w tym temacie. Czasami trudności w zrozumieniu prowadzącego (chociaż trudno ocenic czy godzina nie miała na to większego wplywu) 
Pora. Zdecydowanie piątek 8.00 nie jest dobrym terminem na zajęcia szczególnie nieobowiązkowe. 
Nie mam zdania. 
Repetytorium było prowadzone na dobrym poziomie. Problemem jak zawsze w takich momentach jest godzina zajęć. 8 rano to zdecydowanie za wcześnie. 
Repetytorium odbywało się w piątki o 8 rano tuż przed ćwiczeniami, co skutecznie uniemożliwiało mi pojawianie się na nim. 
Godzina o której odbywało się repetytorium oraz dzień skutecznie utrudniały pojawienie się na repetytorium i nabycie przez to przydatnej wiedzy. 
Niestety miałem w czasie repetytorium inne zajęcia.